PARANOID

gooookväll 
Sitter eller ligger i min säng just nu framför grey's men har haft det uppe i snart 5 timmar och inte kollat klart ett avsnitt än... har lyssnat på en massor med musik och pratat med mamma & pappa emellan.
Idag var en ganska onödig men skön skoldag, började halv 9 och slutade kl 11 och hade bara två lektioner.
Åkte hem drog en havregrynsgröt och sov i 3 timmar. Sedan vaknade man vrålhungrig och bästa pappa beställde thai mat. Sjuuukt gott.. sen har jag bara varit hemma. Försökt tvinga hit tove men hon hade varit sjuk idag, men vi har som vanligt haft sjuka konversationer i chatten haha. 
Imorgon ses vi och då blir det att förtära alkohol vill jag lova!
Förövrigt är jag paranoid som vanligt, men dom senaste dagarna har mina ådrer och hjärtat gjort ovanligt ont. Har nästan alltid ont i årdrorna men det har jag fått från min mamma så är inte konstigt, men hoppas bara inte det är något allvarligt. Min mamma har ju någon slags ledrematism och vill verkligen inte ha det.
Samt har mina ådror varit ovanligt blåa och inte bara på händerna & armarna, på mitt bröst och bröstkorgen sen på ryggen. Men det är säkert ingenting.
Har druckit upp en 1liters cola flaska också, var väldigt länge sen jag bara satt och åt drack cola framför en film så fick bli det ikväll... Men ska jag vara ärlig så är jag jätte uttråkad. 
Har långhelg också, wooho! 
Nu ska jag kolla klart det där avsnittet av grey's. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0