NEW HAIR COLOR

Idag färgade jag ÄNTLIGEN håret som jag skrev igår och det vart precis som jag tänkt mig, är väldigt nöjd! vart en annan variant av ombre (som jag då redan hade innan) men den här färgen är mer avdelad och mitt hår är väldigt ljust neråt, vilket jag ville ha. Dock lite orange tonigt fortfarande så väntar några veckor och ser ifall det bleks i solen (vilket det nog gör för mitt hår bleks otroligt lätt) annars ska jag använda en silver toning som jag har här hemma.

Har annars inte gjort något mer idag än att plugga no nu i sista minuten eftersom jag har prov imorgon..inte ovanligt heller, skärpning! 
Och nu tänkte jag sova, skulle gjort det för länge sen så trött som jag är men tiden bara rinner iväg, redan halv 12. 
Bilden ger egentligen inte någon bild av hur själva ombren ser ut och det ser inte riktigt ut så i irl, men så såg det iallafall ut innan och efter hos frissan bakifrån. (kan visa bättre bilder imorgon)
Men tror verkligen att färgen kommer bli jätte bra när den är lite urtvättad och har legat på i solen, perfekt till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0