TRÖTT PÅ VÄDRET

Orkar seriöst inte blogga men tänkte lägga ut ett litet litet litet inlägg haha, mest för att visa en video.. Men annars så hade jag tre nationella prov i no idag och det gick förvånandsvärt bättre än jag trodde.
Och på torsdag åker min älskade bästis till varmare trakter och lämnar mig här ensam i kalla sverige... känns sådär! Och vill bara spy varje gång jag kollar ut, jag menar det är snart slutet av mars? 
Allt suger just nu om jag ska vara ärlig.. det enda som får mig att bli någelunda glad är att jag förmodligen ska åka och shoppa i helgen vilket var otroligt länge sen, så tagga på det antar jag!

Puss och hej, följ mig på instagram: emiliaarvidsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0