THRIFT SHOP

köpte ett par höga jeans när jag var i örebro , gaaaah. LOVE them. 
Fick med mig en massvis annat också, blandannat massvis med ringar och nya brillor.
Kan lägga upp några bilder på allt någon dag i veckan, orkar inte just nu.
Hann med en pizza buffé på Pizza planet när jag var iväg så är en anning mätt just nu, men proppar endå i mig bearnes sour cream chips (SÅ GOTT) och dricker fanta exotic med jordgubbssmak.
haha var tvungen att skriva vad allt heter för dom där sakerna älskar jag så otroligt mycket så jag vet inte vad, bästa snacksen!
Kollade nyss travet med pappsen blev dock ingen stor vinst dåligt nog och har inga alls planer för kvällen så kommer väl ligga här i soffan några timmar till.
Och imorgon blir det plugg plugg och plugg hela dagen, åh du vidriga söndags ångest.

nu tänker jag lyssna på thrift shop och rappa fast jag suger, (blivit beroende av den låten)
ha en bra lördag pusshej!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du sökt för gymnasium =) fin blogg!

2013-04-05 @ 21:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0