LONG TIME NO SEE

oj här var det länge sen jag hörde av mig, en hel vecka sen ja skrev sist. Inte skiiit långt sen men ovanligt långt tillskillnad från att jag skrev varje dag förut.
Har dock inte hänt något intressant sen dess så det spelar väl inte så stor roll haha. 
Fredag idag då, är hemma 3 fredagen dom senaste veckorna, dom andra gångerna var det för min huvudvärk samt andra saker, idag mår jag faktist halv rissigt (förkyld) men den här dagen är också den enda som jag faktist inte vill vara hemma.. Och är så otroligt sugen på jordgubbar så det är inte sant.
Har ätit väldigt onyttigt den här och förra veckan, pizza till joans mat, till chicken nuggets och fika & allt vad det kan vara. Så har bestämt att från och med nästa vecka blir det inte sånt där alls på ett bra tag.
Alltså jo visst jag kommer vilja ha men får försöka byta ut det mot annat gott som är nyttigt. För det kan ju inte vara bra för kroppen att äta så mycket fett & skräpmat. Nej fy det får vara slut på det nu. 
Och man tycker ju att man borde klara iallafall 2 veckor minst? jag menar så svårt kan det väl inte vara. Måste bara ändra inställning haha.
Annars så har jag bara haft engelska natioella (prata) som gick väldigt bra tycker jag, dock lite arg på vissa saker men men och nästa vecka och veckorna framöver blir det mycket mer.. usch vill inte ens tänka på det. Aja blev väldigt långt det här så ska sluta nu. Puss på er!

Igår fikade jag med världens bästa vän på Joan's som förövrigt ska en vecka till spanien nästa vecka kommer sakna henne något enormt!!!! BUHU...
Här får ni en sånn där halvful bild på lilla jag som hon tog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0