SAMMANFATTNING AV SENASTE VECKAN

Jag känner verkligen för att blogga igen, nu när det är sommarlov och jag har så mycket tid. 
Men det enda som får mig att inte orka är att jag glömmer flera dagar och då måste jag liksom skriva ner allting jag gjort för att komma ikapp.
 
Jag orkar inte riktigt göra det nu så det kanske kommer med i ett inlägg framöver istället, Har ju nämligen slutat nian, så har blandannat haft bal vilket var otroligt kul! att umgås och dansa mm. med alla nior och ha på sig en fin balklänning medans alla tar kort på en som om man vore en kändis. Sedan var det ju skolavslutningen med flakåk och klassfest på kvällen med 9D och min klass 9C vilket blev en väldigt lyckad kväll! och kommer sakna alla så det gör ont. Blir nästan tårögd av att bara skriva om det, får hoppas jag träffar många av dom i sommar iallafall. Det planeras redan en klassfest ''part 2'' i sommar så det känns ju lovande! 
Annars har det bara gått två dagar på sommarlovet, och jag har inte gjort något speciellt. Kanske lite trist men är lite förkyld och har varit väldigt trött. 

Men det är bara roliga saker framöver, som midsommar och bråvalla om 2 veckor! otroligt taggad!
Sen har jag en väldans mycket fritid under sommarlovet då jag som 97a inte har lyckats få något jobb.. så vi får väl se vad jag ska göra i sommar. Vet iallafall att jag ska till Göteborg, kanske åka med tovesfamilj runt i sverige, Campa med familjen tror jag, och Stockholm.
 
Blev endå en liten sammanfattning av vad jag har gjort. 
Bilder från balen och skolavslutningen kan jag lägga upp imorgon, annars finns dom på min Facebook om man har mig som vän. Shao!

finaste klassen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0