BRÅVALLA

 
 
Nej nu får det vara slut på den här pausen, nu ska ja fan i mig börja blogga igen! kanske inte riktigt som förut, men är sugen på att iallafall dela med mig av bilder. 
Har varit i någon slags period då jag inte orkar någonting, speciellt efter bråvalla. 
Och det är väl det enda jag hunnit med under det här sommarlovet, mer om bråvalla! det var sjukt kul!! och ska absolut tillbaka nästa år och förmodligen en till festival.
Var jätte roligt och såg så himla många bra artister! snacka nostalgi jag fick när jag såg paramore, var galen i dom när jag var lite yngre och mitt hjärta slog i 100 när jag såg Halyey gå ut på scenen! ruskigt bra var det.
Sen några av dom andra bättre artisterna och dom som jag hade roligast på var hoffmaestro, macklemore, dada life osv...
Men kan ju säga att jag tänker vara mera ''utrustad'' nästa gång, hade världens dåligaste tält som tove och jag fick dela på (inte för att man sov så mycket) mer kläder helt klart.. alla var leriga efter bara någon timma, och mobil laddare (!!!) eller förbeställa volt. Hade ingen mobil i 4 dagar! 
synd mest för att jag inte kunde filma eller ta några bilder när jag ville.. men han ta några iallafall!

Nog om det, hade en riktigt rolig tid! Nu ska jag slappa mest under sommarlovet, åka upp till stockholm & göteborg någon gång och kanske campa. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0