HUVUDVÄRK

hejsansvejsan, vaknade kl 12 idag så vart lite sent, men hade nog sovit längre till och med så trött som jag var, men direkt när jag vaknade så hade jag skit ont i benen, vet inte varför men jag får så ibland, tror jag sover på något konstig sätt haha. Aja, har inga speciella planer för dagen, kanske drar ner och tar en fika sen. Och imorgon ska jag försöka tvinga mamma att skjutsa mig till stan, måste införskaffa lite smink samt vill jag använda mitt presentkort på H&M. 
Just nu sitter jag och tittar lite gamla avsnitt från Topmodel sverige 2012, längtar tills på måndag då den nya serien börjar! var helt inne i det förra året. 

Kan tillägga också att min huvudvärk har kommit tillbaka, har haft problem med huvudvärk i över fyra år snart och det kommer & går, men den värsta tiden var nog i 7an-8an, hade så ont vissa dagar så fick vara hemma. Och direkt efter skolan  ller runt 2 tiden började det dunka i huvudet och jag kunde inte koncentrera mig eller något, och det gjorde att jag inte orka vissa grejer heller. 
Och vi har provat med ifall det kan vara synen och det är det inte, vi har frågat massa men det enda vi kan komma på är ansträngnings huvudvärk, alltså jag spänner mig hela tiden och det händer nästan bara när jag är i skolan, fick nästan aldrig huvudvärk under sommarlovet sen när jag börja skolan kom det tillbaka igen.
Men nu har jag inte haft det på jätte länge, och märkte i förrigår att jag hade lite ont i huvudet men det var inte så  himla farligt, och alldeles nyss fick jag sådär jätte ont som förut, fyfan vad jobbigt det är. 
Har nu tagit tabletter men det dunkar fortfarande lite gran så ska försöka dricka en massa vatten och vila, blir ju inte precis bättre av att sitta vid datorn. USCH.

puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0