THE PAPERBOY

Hejhej! idag har varit en sånn där glad-dag, har varit på jätte bra humör och min älskade tove var äntligen frisk så blev en massa prat som vanligt. 
För första gången på vääääldigt länge bestämde jag mig för att promenera dom där 2km hem, istället för att ta bussen, Och vet ni man mår ju så himla bra av att gå, tycker jag iallafall. 
Ska helt klart börja gå hem istället varje dag, plus jag sparar en massa pengar.
Påvägen hem drog jag förbi ica och köpte vitlöksdipp (köp två för 16) ville bli av med alla en-kronor jag hade i plonkan!
Kom sedan hem, satt och prata med syrran & mamma om gymnasium och allt var det var i en timma, gjorde lite dipp och drog sedan ner till banken. 
Och nu sitter jag här och doppar gurka i dippen och njuter av det framför en film '' the paperboy '' säger bara Zac efron vilken läckerbit (!!!!)
Ska sedan plugga lite so, och kom just på att jag glömde matte boken i skolan. Nåja..

Juste har börjat med en grej också för någon dag sen, men tänker inte avslöja det förns om iallafall två veckor, vill inte säga att jag börjat med något förns det har hållt på ett tag.
Wish me luck!!

Semla från igår, muuums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0