THE MAN WHO CAN'T BE MOVED

Kan glatt säga att jag inte har någon söndags ångest, för jag har tema vecka en vecka till! 
Dock har jag nationella i svenska den här veckan, dock inget jag kan förbereda mig för så det får gå som det går.
Har förövrigt en väldigt bra söndag, ligger i sängen med favorit stickade tröjan, the script i hörlurarna och en kopp kaffe i handen! En av dom bättre söndagarna.
Älskar att det har blivit att man har söndag som en ''vilo'' dag och man igentligen inte känner att man måste göra någonting, så jag tänker ligga här hela dagen. Och vet att jag skrev att jag måste till stan, och jag måste fortfarande det, men bestämde att jag tänker skicka pappa till åhlens & köpa det jag behöver. Får vi hoppas.... 

Och älskar när man börjar lyssna på någon artist som man typ glömt bort, lyssnade på The script hela tiden förut sen slutade jag för att jag tröttna eller något & när jag såg dom på NRJ så började jag lyssna på dom igen.
''The man who can't be moved'' är ju genialisk. Älskar den.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0