SJUK..... IGEN

Då har man gått och blivit sjuk igen, kan ju inte säga att jag är förvånad med det super mega dåliga immunförsvaret jag har. Sjuk minst 2 gånger varje månad. Antar att jag blev sjuk efter att jag gick med tove ungefär en kilometer i 20- grader i fredags natt. Och hon var även redan sjuk då så hon kan ju ha smittat mig också...
Är det vanliga som jag brukar få, feber, förkyld & typ ont i hela kroppen eller jag vet inte riktigt vad det är men när jag är sjuk har jag alltid ont i mina leder och så fort jag ska röra mig gör det liksom lite extra ont.
Aja ska inte tråka ut er med det här nu. 
Annars så är det ju skola imorgon och jag får igentligen inte vara hemma för jag är hemma så sjukt ofta, men nu är jag ju sjuk igen och jag vet ärligtalat inte hur jag ska orka gå, speciellt när vi ska ha bad (vilket jag inte kan vara med på) och då måste jag gå ute i det kalla vädret när jag är sjuk.
Nä det går nog inte. Så blir väl hemma imorgon.
Nationella den här veckan också, wihooo.... Depp inlägg det här vart då. 
Antar att det måste vara sånna också ibland... nu ska jag sätta på en rulle.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0