NO CHURCH IN THE WILD

hejhej! skrev inget igår för jag var sååå otroligt trött efter att inte ha sovit någonting den natten. 
Gick och la mig kl 7 dock vaknade jag upp ett antal gånger, kisspaus, ett samtal från bästa vän (älskar dig) men var lätt att somna om så trött som jag var.
Har sjukt kul i skolan! och tror verkligen den här musikalen kommer bli bra, en av dom större vidåker har haft och det är mycket jobb för oss på smink/kostym, väldigt många som är med, med alla statister osv. Men kul som fan är det! Får hoppas skådespelarna klarar det bra och fixar det bara, sen är det prima!

Annars så är jag fortfarande lite förkyld, en konstant rinnande näsa. Men annars är det braaa
Lill-lördag imorgon också och slutar då alltså klockan 1, skönt.  

 
I'm ego and i know it!.... typ (haha nejmen försöker lite med det där bättre självförtroende grejen) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0