SINCE U BEEN GONE

tjobre, skrev inget igår för blev precis som dagen innan och la mig sjukt tidigt vet inte varför jag är så trött? jag gör typ ingenting i skolan det enda vi gör är sminkar och sitter i publiken och kollar när dom övar. Haah hur kan det slita så mycket på mig? tror jag har fått den där sömnsjukdomen haha... när man kan somna när som helst... okej nu överdrev jag lite men typ!
La mig kl 6?!? haha sjukt skönt dock att inte vara trött under dagen.
Och det går sjukt bra med musikalen och är verkligen förvånad över dom som har huvudrollerna, vissa av dom är sjukt bra på att skådespela! Och musikalen är verkligen rolig, tove och jag fick typ skrattattack hela tiden haha.. får hoppas alltihop blir bra nu! Kom hem för en timma och ska väl antagligen ta någon macka eller något. Sen ska jag sätta på hollywoofruar, missade när det var på tv!
Fredag imorgon! wihoooo, som jag längtat. 

puss!
från instagram:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0