VARFÖR

Hejhej, Kl är halv 11 och jag är seriöst skit trött och eftersom jag inte har något för mig blir det nog att sova snart. Annars spenderade jag dagen som vanligt i skolan och hade än en gång en rolig dag med musikalen, vi fikade blandannat. Efter skolan åkte tove med mig hem och vi drack lite kaffe & snacka ''skit'' som vanligt blev även lite konstiga danser haha, älskar dig!

Ska inte skriva så värst mycket nu för mina ögon slockar när som helst, men tänkte bara dra upp snabbt. Att vet ni om någon som blir mobbad eller om ni ser det hända i eran skola, gör något åt det och stötta den som mår dåligt. 
Jag är så sjukt trött på all mobbning överallt och blir bara gråtfärdig när jag tänker på vad vissa människor kan göra mot andra. Så himla onödigt att kalla någon elaka saker och trycka ner någon varje dag. Vad kan det göra för någon nytta? 
Mår verkligen mobbaren bättre av att trycka ner någon på det viset? vad är syftet? 
Har själv varit ett ''mobboffer'' än gång i tiden, när jag var mindre och var runt 6-7 år, det pågick i ungefär två år. 
Och jag pratar sällan om det, men jag vill fan inte att någon ska gå igenom samma 
sak.
Har folk inget vett i skallen överhuvudtaget eller? Nej nu är jag så arg så det kokar. 

Så säger godnatt från en arg Emilia. 

Två på från idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0