MATKOMA

Har märkt att jag bara skriver när jag är uttråkad, och vet inte om det är bra eller irriterande? haha..
Iallafall, kom precis hem från Joans och fyfan vad mätt jag är, åt fetaste tallriken med klyftpotatis och fläskfile, (vet att det ska va ett sträck över e:et på file, men vet inte hur man gör på den här datorn hahaha....)
och proppade sedan i mig en kladdkaka efter! haha förstår inte jag orkar...
Och har inte skrattat så mycket på länge, tove skulle smaka en bit av min kladdkaka och själva biten hon tog på gaffeln bara ramlade, och vi hittade den aldrig, sen efter en stund ser vi att hon fått chocklad på typ halva jackan och jag fick världens jävla skrattattack & alla glodde, sen lite senare skulle hon ta upp mobilen och då vare chocklad på hela skalet hahahah...

Nu ska jag göra te och sätta på en film, puss & ha en bra lördag!
/blir kanske marieberg eller stan imorgon, vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0