KEPP YOUR HEAD UP

Återigen sjukt utvilad och ligger just nu i sängen och kollar på senaste vampire diaires avsnittet.
Kommer nog stanna hemma idag och se film & äta gott. Låter bra i mina öron.
Festen igår var kul så länge den varade, runt kl 11 kom polisen och alla fick dra, tove, jag frida och ett helt gäng drog vidare till någon annan fest som sög så tove & jag gick hem i kylan, jag som var nästan helt nykter tog hand om tove som mådde lite mindre bra. Klart man hjälper till!
Imorse gick vi upp kl 12 och åt frulle, strax efter det åkte hon hem och jag storstäda rummet. Riktigt fräscht nu! 
Kan ta kort någon dag på vad jag fick med mig hem från marieberg, vart nöjd iallafall & handlade inte upp alla pengarna heller!
 
Puss på er.

Från igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0