HELLO THERE

Heejheej! har glömt att skriva på två dagar eller glömt & glömt har väl inte orkat eller haft tid. 
I lördags drog jag iväg till fredrik för lite fest blev att jag sov över där och jonte jag och lucaz satt uppe till halv 8 och kolla på filmer haha fyfan va trött jag var när vi skulle sova...
Vaknade upp kanske kl 1 sen och drog hem strax efter jag hade hjälpt till att städa, Gick och la mig kl 9 tror jag för att jag var så trött, första gången på hela lovet jag var trött på kvällen och vad gör klantskallen som jag är då? jo jag vaknar runt kl 8 och tror att den är typ 1 på natten (orkade inte kolla mobilen för den var på
laddning) så sover till kl 2 på dagen! sov i 17 timmar?!?! det är ju sjukt, antar att jag var jävligt utmattad eller något.
 
Ska även börja med träningen imorgon! har gymmat några dagar i veckan men har liksom inte börjat sådär på riktigt, Har kollat runt på bloggar & youtube osv, och hittade jätte bra pilates övningar, magövningar och rumpövningar osv.. Så ska försöka ta mig upp skapligt tidigt imorgon och göra dom! samt ta en promenad. 
 
Blir väl lättare att börja med allt när skolan börjar så jag har lite planeringar och rutiner. 
Dock längtar jag inte alls tills när vi börjar, vilket är på onsdag! usch.. Låt den här terminen gå fort!!

Nä nu ska jag ta lite te och sätta på ett vänner avsvnitt, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0