SOLA



Heej, proppade nyss i mig hela fyra knäckemackor för var så jävla hungrig! nu är jag proppmätt.
Efter skolan drog jag & tove till solariumet (haha känns som att det där kommer bli en ''standard'' mening i bloggen...) Men måste bli brun till sommaren! har redan fått en massa färg, måste dock tagga ner lite med att sola så många gånger i rad, Man blir ju väldigt torr av att sola för mycket, dock hjälper det mot det också, men man ska inte överdriva foch känner att jag börjar bli det, men ska väl sola någon gång igen i veckan.
Annars så hade jag Svenska A nationella idag och det gick väldigt bra tycker jag, nu återstår två till senare i veckan.. mycket på skolfronten just nu. Ska sätta på ett vänner avsnitt sen blir det plugg plugg plugg...

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0