MELLO13

god kväll på er!
Var ju som sagt och solade förut med tove och är redan stor skillnad (haha) det är väl kanske det enda positiva med mig själv eller inte det enda, så osäker är jag inte men ja att jag blir lätt brun! Har fått det från min mamma, och hon solar väldigt mycket, om ni vet hur hon ser ut så fattar ni. (Sjukt brun är hon, nästan en pepparkaka) 
Ska nog sola imorgon med haha.... får hoppas jag inte blir solgalen nu bara! 
Annars så kollade jag på melodifestivalen förut, en stor besvikelse.. inte en enda som var någelunda bra och på det så failade svt ett antal gånger. Aja vad ska man förvänta sig, men inte kan jag vara ledsen över danny's framförande iallafall, kommer helt klart forsätta kolla om man får se lite mer av honom..... mums.

Och just nu skypar jag med jonatan och tove, ska nog lägga mig tidigt ikväll. 
Känner mig extra trött, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0