SUNDAY

Ännu en jobbig ångest söndag, eftersom jag har en massa plugg att göra.. dock tog jag en liten paus nu.
Gjorde klart so:n och no:n, nu är den där förbaskade boken som jag måste läsa, och hela 6 kapitel?! tills imorgon.... kommer ju knappast hinna och jag har inte ens börjat. 
Annars så har jag försökt sova, men vaknade tidigt idag med.. Vet inte riktigt varför la mig ju ganska sent igår.
Kollade på melodifestivalen också, var bättre än förra helgen iallafall, bättre bidrag också.
Dock undrar man ju vilka det är som röstar eftersom sean banan gick vidare.. bara 12åringar som ringer in eller? 
aja ska väl börja med boken nu, bad imorgon i skolan.... inte okej.

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0