INTO THE WILD

Hejhej. Skrev inget igår men gjorde inte så värst mycket, hämtade thai mat med pappa samt mina kläder från nelly som passade prima! och var barnvakt åt min yngsta syster ronja. Senare mot kvällen blev det film mys med chips & annat gott med familjen.
Idag vaknade jag alldeles för sent och gick upp och tog lite grönt te, riktigt gott.
Såg sedan på filmen ''Into the wild'' riktigt bra rulle, hade velat sätt den länge innan men aldrig suttit mig ner för att göra det. Rekomenderar den verkligen! Sen har jag inte haft för mig så mycket mer, fixat lite hemma osv.
Tänkte se melodifestivalen men tröttna rean efter några minuter så tog en dusch och nu sitter jag här.
Ska väl slå på en film sen sova. Imorgon kommer söndags ångesten vara rejäl känner jag, vill så inte tillbaka till skolan!
Aja här får ni lite random bilder.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0