INSTAGRAM

Heej på er, det blev inge bio haha blir alltid så när jag planerar i mitt huvud, orkade inte gå upp och alla mina alternativ av att ta med någon gjorde nåt annat, så har kollat på film och druckit te här hemma i stället.
Blir alltid av dock när man drar en spontanare, så antar att jag får göra lite så som det kommer så kanske jag har roligare.. tänkte faktist dra hem till fredrik när tove skrev till mig men hade ingen skjuts.
Gör dock inget för mig gillar att sitta inne och kolla film då & då.
Tog förövrigt bort ALLA mina instagram bilder nyss... obs.. hade tänkt på det ett tag och sen gjorde jag det bara.
Och om ni inte följer mig på instagram så heter jag emiliaarvidsson.

Nu ska jag sätta på ett vänner avsnitt, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0