HUVUDVÄRK

Hejhej, fick ingen bra start på den här morgonen, tror jag har skrivit det förut men har problem med att få otroligt mycket huvudvärk ibland, och ibland så mycket att jag inte kan röra mig för att det gör så ont. Vaknade först med att gå upp och göra frukost sen sätta på en film som jag inte kollade klart igår, och sen helt plötsligt kände jag att det börja värka lite så för att vara på säkra sidan gick jag upp för att hämta tabletter och innan jag han när så typ bara kom det helt plötsligt och drack upp mitt glas med tabletten så snabbt jag kunde och sen tog det några sekunder och så var det borta.. men så ont som det gör under dom minutrarna, fyfan jag hatar det. Och att det bara kommer helt plötsligt ibland. 
Aja har inga speciella planer för dagen än att jag vill gå på bio ikväll så ska försöka ta mig till stan.
 
Puss!
Måste tillägga, filmen jag såg är ''Australia'' har sätt den en gång typ i 5an på bio och tyckte den var så jävla bra då med och hade helt glömt bort den, och fyfan va bra film det är. Och man storbölar typ 70% under hela filmen, älskar Hugh jackman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0