HAPPINESS

God kväll! blev inget gym förut för är lite krasslig och ville inte riskera att bli mer sjuk under helgen eller lovet!
Så drog ner och solade med mamma istället och nu får ni akta er om ni vill mäta er med mig haha pepparkakan i wingfield här... nej men man fick färg! 
Och imorgon är det alla hjärtansdag och vi ska fika på två lektioner och sedan är det bara en dag kvar & sen lov! Allting går väldigt bra för mig just nu och det är faktist lite konstigt.. vet inte varför men brukar inte vara så mycket bra saker på samma gång. Glömde skriva förut, men hittade 1000 spänn imorse bakom en låda?! asså fattar ni hur lycklig jag blev eller! 
först pank sen bah poff 1000kr rikare.. aja ibland har man bara tur! (var ju såklart ingen annans, hade råkat laggt ett brev med pengar från någon gång där i och sen glömt bort det)
Och på fredag styr det även mot fest, härligt!
 
nu ska jag sova, är dö trött. 
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0