SHOPPING (!!!!??)

Okej. Jag har lite smått panik, för jag ska ju nämligen shoppa imorgon och det är verkligen några saker jag MÅSTE ha, så för att inte stressa så mycket, haha fast det kommer jag göra endå imorgon. Men tänkte skriva en lista.
 
1. byxor, byxor,byxor, måste ha ett par nya svarta och några jeans färgade, vilka som helst som kommer mig i smaken.
2. en ny skolväska, en hanväska alltså, ganska stor & svart. Tyckte jag såg en snygg på h&m så får leta upp den.
3. Helst en ny skinnjacka, tror inte jag kommer hitta någon jätte bra eller som passar på direkten men kan ju iallafall försöka leta upp en, kan inte stressa och bara ta någon vilket jag alltid gör. Men är verkligen i stort behov av en ny. 
4. Kanske den viktigaste punkten, smink! måste ha en ny foundation, ny concealer, och ny mascara. samt kanske nytt puder. 
5. valfri grej, om jag hittar en tröja, blus, w/e som jag tycker är snygg så får det inhandlas. 

Och ja som ni ser så är jag inte snål på pengar, men har så det räcker till allting & det behövs verkligen.
 
Så ja det var väl allt, får hoppas jag kommer hem med ett léende imorgon och ett antal påsar.
Kan tillägga att jag behöver nya skor också, alltså vinter/höst skor, men måste prioritera det andra först. Så det får bli att inköpas senare mot hösten. Conversen får va på ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0