BACK ON TRACK


Tjaaaa, har bestämt mig för att  försöka ta mig ut på en promenad imorgon har legat inne så länge.. och ta mig upp tidigt.. måste verkligen komma in i någon slags rutin. Försökte mig på det idag eftersom jag var trött väldigt tidigt så la mig typ kl 12, men sen vaknade man kl 2 på natten av att min syrra och hennes kompis står och gör mat uppe i käket, gick upp och sa hållkäften och försökte somna om, sen på morgonen var jag för trött för att stiga upp kl halv 8. Så sov till kl 12 idag... 
kollade även på en film förut ''The prestige'' sjuuuukt bra var den och komplicerad om man gillar sånna filmer.
Nä nu ska jag sluta skriva, och är så jävla mätt just nu åt en jävla massa tacos nyss haha känns som att jag ska spy.. usch...
 

lite sommarbilder
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0