TILLBAKA

tjatja, oj det var verkligen ett tag sen jag skrev nu.. tänkte ju ta en paus i några dagar men blev visst längre.
Sist jag skrev hade jag precis varit och shoppat, och det har jag nu också! haha fyfan jag bara bränner pengarna just nu, nejmen det gjorde faktist inte så mycket den här gången. Fick 2000kr av mormor och morfar som en påsk-peng, så blev väl av med hälften av det idag. Men fick med mig en massor med fina och behövliga saker som tex tre nya bh:ar! och ett jätte fint vit sommar linne med snygga detaljer och en vit kofta, sen någon randig blus!
har inte ens visat det jag köpte sist men har inte orkat.. den här gången kan jag väl ta kort för hade tänkt börja blogga som vanligt igen.
Annars så har jag faktist bara slappat det här lovet, dock inte riktigt av val... fick världens jävla dunder feber precis när lovet började och hade det i ungefär 5 dagar.. så det sög väl en aning.
Nu är det näst sista lovdagen och sedan börjar skolan igen, får hoppas den här veckan går snabbt för att sedan ha en rolig helg där på (Får vi hoppas)
Nä nu ska jag sluta skriva, puss!

Från instagram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0