LAST COUPLE OF DAYS

hejhej, skrev senast i onsdags och solade på torsdagen med tove och åt även grillat, sjukt gott var det! sedan på fredagen bar det av på festligheter i marmobyn, först till fredrik sen vidare dit, det var väl okej, hände lite saker blandannat polisen kom på besök, men hade endå kul. Ramlade in runt kl 2 och somnade på direkten. På lördagen var jag bara hemma hela dagen och slappade, tog en promenad & kollade lite film. 
Och idag vaknade jag ganska sent, runt kl 1. Och hittills har jag solat lite, spelat kubb med la familia och nu ska jag göra min svenska rapport. 
På tisdag är det valborg vilket såklart är kul, dock har jag inga planer än så vi får hoppas det kommer upp något... puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0