VILL TRÄNA

Nu börjar jag få världens ångest, vill verkligen träna! har inte gjort det på iaf 2 veckor..
Och jag är fortfarande sjuk! jag hostar verkligen varje sekund, och då kan jag inte gymma eller springa.
Mamma sa att om det inte slutar snart så ska vi åka till vårdcentralen och titta ifall jag kan få någon ''speciell hostmedicin'' jag använder dagligen vanlig slemhost medicin, men det hjälper inte.
Annars, söndag idag. Alltså bara ligga hemma & slöa.. Vakna alldeles för sent idag kl 1! så kommer bli svårt att somna ikväll. Sen har vi bad imorgon också usch! Blir en liten sväng ner till vingåker senare för att kolla på höstskor.
Nu ska jag titta på gossip girl. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0