TRÅKIG BLOGG

Jag borde bli nomerad till tråkigast bloggen i år..
Suger verkligen på det här, och det är inte att jag är helt omotiverad. Mest att jag inte orkar gå till datorn och skriva några ynka ord om dagen. Borde sno min systers ipad och ta med mig överallt.. Hon har endå en i skolan.
Och ja hon har en ipad i klassen och hon går 6an.. alla har en!! lite avis kanske.
aja, en vanlig tisdag idag. Bra schema både musik & hemkunskap.
Dock är vårt schema i helheten inte alls bra, har inte sovmorgon en enda dag och har nästan inga långa raster.
Håltimmor då och då, men hade hellre slutat tidigt.
ska titta runt lite efter kläder som jag kan köpa när jag har pengar nu, så jag har någonting att längta efter.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0