NARNIA

tjenaaa bloggen. Ligger i sängen med datorn i knät och försöker ladda ner narnia men det funkar inte!! är jätte sugen på att se alla barnfilmer och såntdär.. såg 1an i morse med Syrran och vill se 2an nu, men tankafetast sammarbetar inte med mig.
Iallafall igår gjorde tove och jag american pancakes, det var otroligt gott, fast blev en aning mätt. Sen efter lite grumlande så cykla vi igenom det förbaskade regnet ner till elin och kollade läget, hon hade folk över osv.
Vi drog sen hem runt kvart i 12, och somnade nästan direkt när vi la oss.
Vaknade kl 8 av att toves alarm gick på min mobil, och sov en liten stund till sen snackade jag och tove lite, sen stack hon till örebro.
Och annars förutom att titta på narnia, så har jag inte gjort något speciellt alls! sjukt uttråkad.. tove svarar inte och jag har skit ont i halsen. Jäkla regn, blev säkert sjuk av det. Var dyng blöt när ja kom hem igår! 
pappa fråga mig för en stund sen om ja ville med till mormor och morfar men orkar inte..Nä! nu ska jag göra te och försöka titta på någon film.

Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0