LONG TIME NO SEE

oj oj, har inte skrivit sen i fredags. Men det gör inte så mycket, det är ju bara mina närmsta vänner som typ läser bloggen och har den mest för att kunna gå tillbaka och läsa allt.
Men under helgen var jag på fest hos fredrik! och det var riktigt kul, har nog inte riktigt festat helt dom senaste gångerna, så jag blev lite crazy! men det är ju när man är som roligast haha.
Annars så har jag haft ganska mycket plugg, en uppsats jag gjorde som vi fick lämna in idag, Blev nöjd med resultatet. Sen har jag So prov imorgon om kalla kriget, och har inte tränat ännu... kanske borde börja nu.
Imorgon börjar jag med träningen igen! har haft uppehåll nu ungefär tre och en halv vecka pågrund av att jag var sjuk i två veckor, sen har jag inte riktigt haft tid eller motivation. Men nu har den äntligen kommit haha! så sjukt konstigt att jag ibland är så otaggad , och nu längtar jag till att gå till gymmet! tänkte börja idag, men jag var så himla trött.
Så tove och jag ska till gymmet imorgon.
just nu sitter jag och dricker ramlösa (smultronsmak) med isbitar i! så himla gott!
Nä nu ska jag plugga! puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0