-

tjaa bloggen.
Ska väl börja blogga igen varje dag nu då! hejaheja, om jag nu lyckas.... Annars då?
Jo jag var ju hemma idag, sov till kl 12 ungefär. Och det var väl skönt och så men lite synd för idag kom min ''inre klocka'' haha vet att det låter jätte konstigt, men när jag kommer in i en morgon rutin. Så blir det att automatiskt efter ett tag att jag vaknar upp precis samma tid varje morgon. Det hände imorse jag var helt inne i mina drömmer osv, men vaknade helt plötsligt och kunde inte somna om, så tittade på klockan och den var prick 10 i 6. Samma tid som jag har gått upp varje dag dom senaste veckorna haha.. förstörde den idag nu av att sova lite längre. Menmen.
Har pluggat kanske två timmar med pauser emellan. Så ska ta en macka nu & sätta på ett gossip girl avsnitt.
Blir mer pluggande ikväll, fastnade på en fråga på no:n så bestämde mig för att sluta. Tove får hjälpa mig senare haha..
Nä nu babblar jag bara. Shaoo amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0