HUVUDVÄRK

Hejsansvejsan bloggisen. Haha orkar inte med mig själv och vad jag säger för konstiga saker hela tiden, och det konstigaste är väl att jag skrattar åt mig själv hela tiden haha.. Mitt största fan är mig själv.
Onsdag idag då! dåligaste schemat under veckan, men slutar tidigt i allafall så det var ju skönt. Dock under engelskan (sista lektionen) fick jag världens jävla dunder huvudvärk trodde jag fick migrän..och har haft såhär sen 4an eller om det var ännu tidigare. Vi har kollat upp det flera gånger men dom kan inte se något fel.
Men vi tror att jag får extra nu för att jag fortfarande är sjuk & är jävligt snuvig, så kan ha fått typ.. fan kommer inte ihåg vad det hete. Men det var att slemmet kan ha satt sig i huvudet och trycker på så det värker.
Usch hatar det iallfall.
Gjorde nyss te så sitter och dricker lite nu. Blir att göra läxorna alldeles strax. 
Blir svårt att koncentrera sig med huvudvärken också, kanske ska ta en promenad först? 
haha jag är en sån där promenad galen person, älskar att powerwalka eller att bara gå ut och gå när det blåser.
Speciellt nu när det börjar bli höst, och gå med en höstjacka & en halsstuk och ha bra musik i öronen.
men men ska sluta skriva nu.

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0