FÖRLÅT BLOGGEN

Både igår och iförrigår ville jag skriva ett inlägg, men jag hade inte ens orken att sätta mig vid datorn och söka uppe vid webbläsaren efter ''blogg.se''
haha, har varit otroligt slö dom här senaste veckorna nu med skolan och allt, antar att det blir bättre när jag kommer in i rutinerna.
Idag var dagen väldigt seg trots att vi slutade kl 1. Hade långa lektioner och humöret var inte på topp heller.
Blir ingen skola imorgon, vi har frilufsdag och jag är inte alls i ett tillstånd då jag kan vara med något som har med idrott att göra (fortfarande sjuk/förkyld) så tog med mig en massa plugg hem så blir att göra det imorgon, skönt med sovmorgon också.
Annars så har jag inte gjort alls mycket dom senaste veckorna. Elin hade lite festligheter hemma hos sig på lördagen så det var roligt! annars har jag bara försökt bli frisk.
börjar titta mycket på höstkläder runt på internet och jag hittar en väldans massa som skulle sitta fint i garderoben.. men det får vänta ett tag dock.
nu ska jag titta på några gamla gossip girl avsnitt, sen ta bort sminket och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0