DON'T YOU WORRY CHILD

Skrev ingenting igår var alldeles för trött.. Men blev inget duve orkade inte och alla sa att det inte var någon ide för dom snackade bara om skolorna i stan osv. Så träffade lina en stund, sen cyklade jag hem & åt mat, Tittade på In time och sen gick jag direkt och la mig.
Idag är det fredag! så sista skoldagen för veckan så det var skönt, dock fick jag den där jävla huvudvärken igen dom sista timmarna under dagen..
Idag blev det en slapp dag, så har inte gjort något speciellt sen jag kom hem från skolan.
Åt nyss mat, blev pommes, kött och bearne.. så jävla gott.
Nu sitter jag och lyssnar på swedish house mafia och taggar till festligheterna imorgon!
känns surt att dom ska sluta!

ha en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0