DEN HÄR VECKAN...

Eftersom jag är så glömsk så glömmer jag att skriva varje dag, så kan skriva lite vad som hänt den senaste veckan! de 1 oktober, fyllde min minsta syster ronja 8 år! så vi firade henne med tårta och presenter, hon fick en mobil (inte en så värst avancerad eftersom hon är 8, men tror det var någon samsung, en rosa iaf) Och en cykel, sen lite annat. En av mina närmsta kompisar frida fyllde år den 3 oktober, var dock hemma och sjuk då. Men hon ska kanske ha tjejkväll i helgen så det ska bli kul ifall det blir av!
Och i fredags drog tove jag och jonte till stan för fest, var väldigt kul! blev lite nattkäk på donken också.
Och i går så var jag på volleybollen med elin & matilda, åt sedan hos mormor och morfar med mina kusiner.
Nu ska jag fortsätta plugga! puss

När ronja fyllde år!

Från i fredags!

Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0