WEDNESDAY

Kom och tänka på nu att det här är nog det längsta jag har haft en blogg.. om man inte räknar någon tönt blogg jag hade typ i 5an, Så ska försöka ha den här kvar så länge jag kan! har en tendens att vilja byta bloggplats eller bara tycka att mina gamla inlägg är onödiga. Men blogg.se har nog alltid varit den bästa bloggsiten så här blir jag nog kvar länge. Plus tycker det är sjukt kul nu att läsa gamla inlägg, även ifall dom inte är jätte gamla. Blir nog roligare sen när det gått ett år eller två.
Anyway... Skoldagen var kort idag slutade kl 1, Verkligen sjukt kallt ute även ifall jag kanske bara varit ute 5 minuter idag när jag vänta på bussen. Kommer nog vara så hela vintern också.. (att jag är inne hela tiden haha)
Har bara suttit hemma och druckit kaffe och kollat på awkward. Kollade klart hela serien på två dagar haha..
Har också upptäckt att jag är jätte tråkig gällande hår, byter aldrig hårfärg eller klipper det. Har färgat håret två gånger på hela det här året, och har haft den här frillan sen i våras.. Kanske dags att byta.
Dock är det väl kanske mycket hälsosammare för håret att inte slita på det. Tillskillnad från tove hon färgar håret hela tiden och förändrar, känner att jag också vill det.. kanske önska sig en klipptid i julklapp?
 
Nä nu känner jag att jag börjar få ont i huvudet, suttit vid datorn alldeles för länge.
Ska nog lägga mig och vila i soffan. Pusshej


HAHHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0