TRÄNA

Nej nu måste jag börja träna! sitter och läser mina inlägg från i våras, och tränade nästan varenda dag då. Och nu har jag inte gjort det på jävligt länge! inte alls bra. Dock är det inte så att jag inte gör något alls, jag brukar göra mag/rump/lår övningar hemma. Men vill verkligen börja gymma sådär mycket igen.
Nästa vecka kör jag hårdträning igen! nu har bestämt mig. 
annars, skoldagen var kort slutade kl 1. OCh har nog aldrig skrattat så mycket som jag skratta idag i skolan haha, först i ett grupprum med martin philip och tove, sen när tove gick runt och prata engelska haha dog.
Och när jag kom hem gjorde jag varmakoppen och sov i någon timma i soffan.
Nu försöker jag plugga lite, men kollar mest runt på datorn, Och imorgon blir det hallsberg med skolan för att titta på ett gymnasium där, blir nog kul! 

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0