HOME

Hejhej! sen sist jag skrev har jag hunnit varit nere på vårdcentralen och tagit andra sprutan av livmoderhalscancer (gjorde inte alls ont, tror det var att jag var så spänd första gången att jag upplevde den ondare) Efter det gick jag til gymmet, och var där i 70 minuter ungefär. Och nu är jag hemma igen! har precis tagit en varm dusch, och just nu värker det i alla musklerna! haha men det är det värt, så himla otränad just nu, men märkte att det var lättare idag tillskillnad från igår, så det går uppåt! 
Skulle ha åkt och kolla på vinterskor också, för mina höstskor kan man absolut inte använda nu när snön har kommit (mocka skor) dom kan förstöras jätte lätt. Men han inte, så åker nog ner till scorette här i vingåker imorgon och tittar ifall jag hittar något.
Annars rullar veckan på, fick veta att jag fick c (vg) på min religion uppsats, dock lite besviken för hon skrev att den var bra men att jag skulle kunnat fått högre betyg ifall jag hade gjort lite ditt och datt.. haha fick bra betyg, men blir så himla irriterad när det står att jag hade KUNNAT fått typ ett B eller A...
Nu ska jag göra lite te och titta på friends. 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0