HELGEN

Hejhej, har inte skrivit på två-tre dagar, I fredags sov jag över hos fredrik med, jonatan hannes och tove, Dock åkte tove hem strax efter vi åkte dit. Men hade as kul med killarna! vi satt uppe till kl 5 och pratade, haha blev en massa konstiga konversationer en av dom var att vi disskuterade om hunden eller katten var bäst hahahah..
på lördagen gick jag på bio med elin vi kollade på breaking dawn part 2, var sjukt bra!!, och vi missade 11 bussen så vi fick sitta kvar i stan till kl halv 2!! dock hade vi endå kul i slutändan, satt på mcdonalds och beställde typ all mat haha.
Idag skulle jag igentligen på innebandyn på vidåker, men vaknade kl 3, så kände att jag inte riktigt orkade, så har pluggat en massa idag, Gjorde äntligen klart religion uppsattsen och tycker den blev bra, får hoppas läraren också tycker det. Pluggade lite engelska också, Och nu ska jag sätta på dagens solsidan avsnitt, är fett bra att dom lägger upp dom på tv4play på direkten. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0