HALLOWEEN

Hej hej, har nu välkommnat ångest söndagen, dock inte allt för farlig för mig mår bra och sånt, Det är mera att det är skola imorgon... och jag orkar verkligen inte!
Gårdagen var sådär, det var inte så värst kul på lokalfesten, kul ibland men i helhet sög det. Hade mycket roligare hemma hos mig med mina tjejer.
Så drog hem typ kvart över 12, satte mig vid tvn och åt lite pommes, Tvättade bort allt på ansiktet och kroppen, vilket var ganska svårt men fick bort det tillslut. Och sen gick jag och la mig, sov inte så jätte bra i natt kändes som att jag hade feber, så fick en lång sömn i morse till kl 1. 
Har hittills idag spelet spel med min syster, och nu ska vi ut på en promenad.

Ni får lite bilder från igår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0