VAMPIRE

tjaaa, sitter just nu i köket och äter lite kiwi och tittar på nyaste vampire diaries avsnittet.
Blev stan endå förut, drog dit med frida och köpte lösögonfransar, färg till ansikte och vampyr tänder (dock kom jag på när jag kom hem att det var för barn så dom var för små.. haha, fast fick blod till, så inte helt värdelöst köp) Träffade även linus och pontus en stund.
Imorgon drar familjen till kolmården och övervägde lite ifall jag skulle följa med, men det blir alldeles för stressigt. Så runt 4-5 kommer tove hit och förhoppningsvis frida också. Så får vi se vad jag kommer klä ut mig till, blir en vampyr utan tänder haha... ska försöka se läskig ut iallafall!

Ha en bra fredag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0