FARSDAG

tjatja, idag har varit en riktigt ångest söndag, Dock en av dom bättre.
Har matte prov imorgon och kan verkligen ingenting, tog fram boken för flera timmar sen och satt bara & stirra på den, försökte göra några tal på ett papper vi fick för att förbereda oss till imorgon,  gick inge vidare. Så kommer helt klart inte klara det.. 
Annars så har jag ätit scones och soppa idag, sov med syrran i natt också så vi spelade nintendo i sängen en ganska lång stund i morse. Har även tittat på the green mile eller '' den gröna milen'' jävligt bra film faktist, dock väldigt lång hela 3 timmar, Trodde inte jag skulle gråta så mycket som jag gjorde. Verkligen värd att se!
Är farsdag idag också så skriver ett grattis här till min pappa! du är världsbäst. 
Nu ska jag titta på oceans thirteen, och sen blir det sängen.

Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0