ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU

Tjaaaa, när skrev jag sist? Var det igår eller i söndags haha! Minns fan inte. Aja jag gick iallafall inte till skolan igår, vi hade Mattedag och kände att jag gjorde mer nytta hemma, så tränade på engelskan till provet idag (vilket gick bra!) och min so uppsatts som vi lämnar in imorgon, har skrivit om jehovas vittnen, så sjukt vad vissa tror på? Jag är helt emot religion så inget av det vi läser nu låter rimligt för mig haha., men men vad gör man inte för betygen. Annars då? Skolan gick bra, åkte hem vid 3 som vanligt satte på senaste avsnittet av gossip girl och 90210, bästa serierna! Och himym också, såklart. Pappa gjorde även american pancakes förut, så jääääävla gott! Men blev väldigt mätt, (sirap,smör, och banan mmmmmm..) och nu sitter jag vid köksbordet helt själv med en kopp te, ganska skönt haha!
Längtar sjukt mycket till julen också, advent om två veckor!! Dock fattas snön fortfarande, hoppas den kommer snart. PUSS

 

p.s kanske ser lite konstigt ut med texten, men skriver på mobilen så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0