CASH FLOW

haha fattar inte hur min mormor och morfar orkar ge oss pengar hela tiden! det är väl för att jag är så duktig hela tiden.... haha! nejmen fick 500 kr av mormor nyss för att det är marknad här i vingåker på fredag.
Dock fick jag ge pappa 200 för mobil skalet! så jävla snyggt, fast var svårt att välja vilket för det fanns så många.
Om ni också vill beställa så finns det på sidan: society6
Finns även för ipad, ipod osv.
Igår myste jag med familjen hela kvällen eftersom att jag hade varit hemma från skolan, vi tittade på världens knäppaste film den hete legon.. eller något. Först trodde jag det var en vanlig typ zombie film, men sen så börja det handla massa om änglar & gud osv.. eh jag vet i fan vad.
Nu ska jag äta något, sen försöka få tag på tove.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0