BRA SVERIGE!

Hej, badade inte förut, var för feg.. men men får fler tillfällen! dock ska det bli runt 11-16 grader den  veckan som kommer så det suger ju.
Annars så har den här veckan varit underbart, sjukt fint väder! har ätit massor med glass, solat & umgåts med vänner!
Igår var jag på grillkväll hos fredrik och det var väldigt kul med även melodifestival tittande! och loreen vann ju!!! så jävla bra, fast hade en känsla av att vi skulle vinna, vi var ju mycket bättre en alla andra.
Men ja det var bra! Sov hos lina efter och åkte hem runt 12 idag.
Sen när jag kom hem cyklade syrran och jag ner och köpte roser och ett kort till mamma, eftersom det är morsdag!
Sen gick vi till delicato och åt mjukglass.
Kom hem från en väldigt långpromenad med ronja för någon timma sen, och duschade nyss.
Nu ska jag bara äta något, sen invänta bigbrother söndags finalen.

Juste! det var någon som skrev en kommentar och frågade hur jag gör mina ögonbryn,
Och jag gör inte så himla mycket, förut så fyllde jag i mycket för att jag hade plockat dom en massor, men har låtit dom vuxit ut det senaste året, så jag fyller bara i lite lätt med ljusbrun ögonbrynnspenna, sen klart!
hoppas du fick lite svar du som skrev.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0