WE GOT THE BEAT

hejhej, sitter framför tvn och tittar på bb, fattar inte varför det är på när jag sitter med halvöppna ögon och har john mayer i öronen.
Förövrigt har helgen varit ganska rolig, i fredags var jag på rockbandyn sen efteråt somnade jag brevid älskade tove hemma hos henne, på morgon åkte vi hem till mig och jag duchade osv, sen tog vi en sväng ner till joans och beställde en smoothie.
Runt 7 på kvällen drog vi till marmobyn på fest, sen sov jag kvar där.
Sen åkte jag hem och sov till kl 6 på kvällen och nu sitter jag här, imorgon är det skola och jag vill bara ligga hemma hela veckan och titta på himym avsnitt och dricka te, men så bra är ju tyvärr inte livet.

hejsvejs på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0