THAT'S HOW WE DO IT

här har ni några bilder ifrån helgen! Orkar inte lägga upp alla nu så det får bli någon annan dag.
(fick typ inga bilder från kvällen för glömde helt bort att jag hade kameran, så är mest från morgonen och innan det blev kväll)
När vi kom till t-centralen i norrköping så möte vi upp rebecca sen åkte vi till henne (utanför norrköping) sedan lagade vi tacos och sen kom dom andra tjejerna! sen fortsatt kvällen i ett tomt hus som vi hade gjort i ordning, dom hade typ en gård med tre hus brevid varandra, var fett soft.
Och kvällen blev riktigt lyckad! så får hoppas det blir igen, vilket det nog kommer bli i sommar!
Förövrigt så kanske jag ska med emma och rebecca till stockholm den här helgen som kommer för att titta på big brother live sändningen på söndagen, men vi får se för det blir lite krångligt efter som det är skola efter och dom bor i norrköping & jag i vingåker.. men det får jag skriva om mera senare.
Just nu lyssnar jag på musik och dricker te! ska sätta på ett vampire diaires avsnitt snart och sen blir det duschen. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0