SICK AS HELL

har influensan eller något liknande, så ligger hemma och har feber, hosta, huvudvärk osv osv.
Började hosta blod idag också (?) vi har ingen anning varför men tror att det är för att jag inte har rört mig mera än knappt två steg på tre dagar så det är något som hänt med blodet osv.
hoppas jag kan gå till skolan på fredag! saknar fan det..
aja finns inte mycket mer att skriva just nu, shaoo

/ det roliga är att för tre dagar sedan la jag upp att det gick så bra nu och att jag mådde sjukt bra (som jag gjorde) och att jag skulle till gymmet och att tove & jag skulle gjort det tidigare men att någon alltid blev sjuk (tove eller tränaren) och så fick jag influensan dagen innan! sån jävla otur jag har haha..

Kommentarer
Postat av: Tove

Krya på dig gummaaaan <3

Du kanske hostar blod för att du hostar så mycket, fick också så när jag hade influensan.



Bögen (Elin) hälsar till dig! Krya!!!!

Puss på dig snuttan!!!

2012-03-29 @ 08:49:44
URL: http://tericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0